سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرشمه

انتخاب دانشجویان قم

    نظر

دانشکده صدا وسیمای قم و حضور در جشنواره سینما حقیقت

روزهای بی‌تقویم به کارگردانی مهرداد اسکویی مستند برگزیده دانشکده صدا وسیمای قم در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران: «سینما حقیقت» شد.
محمدرضا فرزین، عضو هیات 1? نفره داوری این جایزه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار «پایگاه خبری فیلم کوتاه» در این‌باره گفت: ?? نفر از دانشجویان دانشکده صدا و سیمای قم در این جشنواره حضورداشتیم که تقریبا تمام فیلم‌های بخش مسابقه ملی این جشنواره را دیدیم. در این بین تصمیم گرفتیم که به فیلم برگزیده‌مان جایزه‌ای دانشجویی نیز تقدیم کنیم که از بین این فیلم‌ها، روزهای بی‌تقویم ساخته مهرداد اسکویی انتخاب دانشجویان ما بود.
وی درباره علت انتخاب این فیلم به عنوان مستند برگزیده گفت: گروه 1? نفره ما معتقد بود که انتخاب وحید به عنوان راوی داستان در روزهای بی‌تقویم در حد نبوغ بود. به اعتقاد ما در کار آقای اسکویی سوژه‌ها حرف می‌زنند وسبک روایت‌شان خاص بود. علاوه بر این از طنز مطلوبی در این مستند استفاده شده بود و در کل روزهای بی‌تقویم به جوهره سینما حقیقت نزدیک است.
فرزین درباره نوع این جایزه و نحوه اعطای آن توضیح داد: قصد داریم روز چهارشنبه درسالن آمفی‌تئاتر دانشکده صدا و سیمای قم فیلم را با حضور کارگردان نمایش بدهیم و بعد از آن جلسه پرسش و پاسخ داشته باشیم و در همان‌جا با جایزه‌ای دانشجویی از این کارگردان تقدیر کنیم.